8090
10 hours ago
?I believe if distance breaks you up, something else would have.?
My history teacher who married his long distance/high school sweet heart (via brokenpromisesanddbrokenhearts)

(Source: f-distance)

233
11 hours ago
176
12 hours ago
narusass:

i just really like this concept ok
more shit inspired by my original post

narusass:

i just really like this concept ok

more shit inspired by my original post

275743
13 hours ago

lowkeywalker:

brownglucose:

cj-sewers:

It blows my mind that after all this time you’ve spent on earth, nobody ever bothered to tell you that your eyes aren’t fucking brown.

They are copper against honey and sage and when they water they glow, two perfect orbs the same shade as nature after it rains.


You’re not as simple as they wanted you to be.

"you’re not as simple as they wanted you to be"

wow

(Source: sailorp00n)

52
14 hours ago
?

1. I need help

2. Every time I think about what you said, I die a little inside and my demons grow a little stronger.

3. Im crying myself to sleep again

4. I’m gonna do it, I can’t control the demons

5. I think I’m drowning in my tears

6. I just cut myself..

7. The demons are closing in

8. I don’t want to wake up

9. I need someone to hold me and tell me I’ll be alright

10. I can’t breathe, I don’t want to either. I want it to end. I want the pain to stop. Make it stop. Please…


10 texts I typed, erased, and replaced with. “I’m fine (:”

?
Midnight thoughts (don’t worry about me) (army-of-llamas)

(Source: army-of-llamas)

118667
15 hours ago

future-mrs-frost:

pholotinshep:

cerpaldi:

This is an amazing site for calming down after a panic attack or to get your mind off of anxieties, basically you just make sand art with your mouse. Highly recommend

THIS IS SO COOL THO

SO MUCH FUNNNN

image

YALL COULD BE MAKIN PRETTY LITTLE MOUNTAIN ART

image

LOOK AT THIS COOL SHIT

image

GO FORTH AND MAKE YOUR PRETTY LITTLE MOUNTAINS

(Source: flawlessrory)

56926
16 hours ago

iamonlyslightlydisneyobsessed:

Everyone always talks about how amazing of an architect Elsa is, but have we all forgotten about Tarzan’s parents who built an awesome tree house by themselves while caring for their infant child…?

30061
17 hours ago

24ribs:

I don’t need reassurance 
because I am insecure 
I don’t need to hear, “I love you”
everyday 
because I’m forgetful 
I need reassurance because 
seasons change, 
minds change, 
hearts change. 
I need to hear, “I love you”
everyday 
because one day
you won’t. 

3616
18 hours ago
?Sometimes people are beautiful.
Not in looks.
Not in what they say.
Just in what they are.?
Markus Zusak (via 13neighbors)
74361
19 hours ago

rudymora:

leseanthomas:

Asian male apology game = tight.

laughed so fuckin hard at the fuckin breakdancer

97568
21 hours ago
autremondeimagination:

El fenómeno de la luna sangrienta. 
  Martes15 de abril del 2014   a las 2:30am  hora Colombiana.

autremondeimagination:

El fenómeno de la luna sangrienta. 

  Martes15 de abril del 2014   a las 2:30am  hora Colombiana.

210881
1 day ago
?aw that sucks :(?
me as a professional therapist  (via losergirlfriend)
202422
1 day ago
Salar de Uyuni, Bolivia by night

"When the night comes, the starry sky reflects on its surface like in a mirror, and you have the feeling of being in space."

(Source: tsumetaiyozora)

292247
1 day ago

(Source: baconnnnnnn)

284741
1 day ago
thats-what-im-tolkien-about:

officialdaddyegbert:

blobeggs:

boxlunches:

blobeggs:

Every single friday this kid just shows up dressed as link I love this school

Does he talk

he does but whenever someone calls his name for roll call he just goes “HEUH” 

what happened in this young man’s life that made him think “damn, every friday i’m gonna go to school dressed as link”

who cares it’s glorious

thats-what-im-tolkien-about:

officialdaddyegbert:

blobeggs:

boxlunches:

blobeggs:

Every single friday this kid just shows up dressed as link I love this school

Does he talk

he does but whenever someone calls his name for roll call he just goes “HEUH” 

what happened in this young man’s life that made him think “damn, every friday i’m gonna go to school dressed as link”

who cares it’s glorious